piątek, 7 listopada 2014

KONKURS - Magiczne drzewo. Cień Smoka



Pierwszy i oczywiście nie ostatni konkurs na Zapiskach. 

Złożyło się świetnie, bo przypadkowo dostałam drugi egzemplarz najnowszej części Magicznego Drzewa, więc postanowiłam podzielić się z wami. Wydawnictwo ZNAK poparło pomysł, zatem zaczynamy. Jako, że uwielbiam czytać, konkurs będzie literacki. 

Szczegóły poniżej w regulaminie:

1. Polub stronę Zapiski-fiszki na facebooku.
2. Polub posta z konkursem.
3. Na blogu w komentarzu, pod postem konkursowym, zostaw odpowiedź na pytanie:
Jakie byłoby Twoje magiczne drzewo? (opisz wygląd i właściwości drzewa i wszystko co przyjdzie Ci do głowy) max. 10 zdań.
4. Odpowiedź konkursową zaczynamy słowami: Moje magiczne drzewo...
a kończymy: Tak to widzę ja - (tu nick lub imię i nazwisko)
5. Konkurs trwa od 07.11.2014 do 14.11.2014 do 23.59.
6. Wyniki zostaną ogłoszone do 3 dni od daty zakończenia konkursu na blogu w nowym poście.
7. Na adres do wysyłki czekam 3 dni, potem wybieram kolejnego zwycięzcę.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.

POWODZENIA!

P. S. Zapytajcie dzieci jakie może być drzewo, one zawsze mają dobre pomysły ;)

5 komentarzy:

  1. Moje magiczne drzewo byłoby bardzo kolorowe. Jego owoce byłyby przepyszne i miały uzdrawiającą moc. Dzieci mogłyby się po nim bezpiecznie wspinać, a pośród jego konarów byłby ukryty domek, wspaniała kryjówka przed złym nastrojem. Pod drzewem byłby raj dla rodziców : wspaniałe miejsce relaksu z kolorowymi kocami i mnóstwem książek do czytania. Tak to widzę ja - Joanna Bylica

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje magiczne drzewo dawałoby niezwykłe owoce - magiczne książki. Dlaczego magiczne? Bo za każdym razem zrywałabym taką, jaka mi się marzy. Każdy miałby takie drzewo we własnym ogrodzie i mógłby z niego korzystać do woli... W jego cieniu koniecznie powinna znajdować się ławka, aby od razu zasiąść do lektury!
    Tak to widzę ja - Katarzyna Małek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Magiczne Drzewo to drzewko moich dziewczynek, jest pełne życia, energii i śpiewa odrobinę. Ma delikatne gałązki, pokryte wieloma listkami, baśniowe i kolorowe, mieni się tęczy cieniami. Szumią cichutko, lecz dźwięcznie, srebrzysty szept słychać z dala, Ono przyciąga magicznie, urokiem swym zniewala. Proste i bardzo wysokie, a wielkie, giętkie konary splotły ze sobą swe dłonie, ptaszki poutulały.Bo ono siłę swą skrywa: marzenia spełniać potrafi, gdy jedno ziści marzenie, to jeden listek utraci.Zażyczyć sobie można, co tylko dusza zapragnie, bo listki wciąż odrastają, a moc ich wcale nie słabnie. Gdy spełnia się życzenie, blask wielki od niego bije, w światłości płonie Drzewko...lecz trwa to zaledwie chwilę...Poszukaj w wyobraźni, na pewno je odnajdziesz, bo trafią do niego Wybrani, z dziecinną wprost fantazją..Tak to widzę ja, magią Drzewka oczarowana, Smolarek Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje magiczne drzewo musi mieć kolor żółty, gdzie w dni jesienno- zimowe będzie przypominało mi słońce,lato,śmiech. W konarach tego drzewa, będę czuła się jak w najpiękniejszym zamku, najpiękniejsza księżniczka. Liście będą lekkie, miękkie i puszyste, kiedy na nich usiądę nie będzie się chciało wstać a każda tam czytana książeczka będzie rajem dla duszy.Tam będę umiała przeniknąć, całym umysłem, w treść książki i poznać wszystkie myśli bohaterów jak i autora. Stanę się najlepszą koleżanką każdej bohaterki!
    Tak to widzę ja - Danuta Kisiel

    OdpowiedzUsuń