niedziela, 8 stycznia 2017

Przeczytane w 2016

Nie byłam pewna czy uda mi się odświeżyć moje lektury z poprzedniego roku. Trochę to trwało, jednak udało się. Nie spodziewałam się, że wyzwanie 52 książek zostało zrealizowane, bo urodziło się drugie dziecko, a pierwsze półrocze jeszcze pracowałam i miałam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce. Jakoś wydawało mi się, że tego czytania było mało, że lektur niedokończonych jest mnóstwo (a jest kilka) podsumowanie mnie samą zaskoczyło.
Według powstałej listy wychodzi, że przeczytałam 54 książki z tego: 26 ebooków, a 28 papierowych. Wynik jest zatem niemalże wyrównany.
W minionym roku królowało wydawnictwo Filia dlatego, że wydaje polskie autorki, które cały czas poznaję, uwielbiam i powoli wyczytuję od nich wszystko. Poza tym jest wydawnictwo Prószyński z książkami klubu Kobiety To Czytają - przecież nie mogło ich zabraknąć oraz Pascal, Czwarta Strona i pojedyncze pozycje z innych wydawnictw. W moim spisie jest kilka pozycji dotyczących minimalizmu, od roku ten temat jest mi bliski i zmierzam się codziennie z ogromem rzeczy starając się je ograniczyć, a co za tym idzie czytam troszkę, kiedy tracę zapał.
Jestem dumna z mojego wyniku i ciekawa czy ten rok będzie równie satysfakcjonujący czytelniczo...

Oto moja lista przeczytanych pozycji. Niechronologiczna - kolejność jest całkowicie przypadkowa, pochyła czcionka to ebooki:
1. Hormonia - N. Socha
2. Dziecko last minute - N. Socha
3. Biuro przesyłek niedoręczonych - N. Socha
4. Jeden wieczór w Paradise - M. Majcher
5. Cześć, co słychać - M. Witkiewicz
6. Pracownia dobrych myśli - M. Witkiewicz
7. Ballada o ciotce Matyldzie - M. Witkiewicz
8. Tylko Ty - G. Gargaś
9. Wybacz mi - G. Gargaś
10. Jutra może nie być - G. Gargaś
11. Ta, którą znam - M. Warda
12. Mów do mnie - L. Scottoline
13. Namaluj mi słońce - G. Gargaś
14. Droga do domu - G. Gargaś
15. Pośród żółtych płatków róż - G Gargaś
16. Słodkich snów, Anno - J. Opiat-Bojarska
17. Zaufaj mi, Anno - J. Opiat-Bojarska
18. Magia sprzątania - M. Kondo
19. Chcieć mniej - K. Kędzierska
20. Dziewczyna z Ajutthai - A. Walczak-Chojecka
21. Nie zmienił się tylko blond - A. Przybyłek

22. Kusiciel - A. J. Gabryel
23. A między nami wspomnienia - G. Gargaś

24. Dom, którego nie było - D. Schrammek
25. Stojąc pod tęczą - D. Schrammek
26. Magiczne miejsce - A. Krawczyk
27. Jezioro szczęścia - A. Krawczyk
28. Ogród księżycowy - A. Krawczyk
29. Dolina mgieł i róż - A. Krawczyk
30. Siostry - A. Krawczyk

31. Wszystko, co mam - K. Marsh
32. Mniej złości, więcej miłości - N. Sońska
33. Awaria małżeńska - N. Socha, M. Witkiewicz
34. Sanatorium pod Zegarem - L. Fabisińska
35. Weranda na Czarcim Cyplu - L. Fabisińska
36. I że Ci nie odpuszczę - J. Szarańska
37. Złączeni - C. Cassela
38. Milcząca siostra - D. Chamberlain
39. Wielkie kłamstewka - L. Moriarty
40. Słowa pamięci - R. Coleman
41. Dobry uczynek - L. Dillon
42. Kobieta z Impetem - M. Zaczyńska
43. Zwodnicza miłość - J. Cohen
44. Jak Cie zabić kochanie? - A. Rogoziński
45. Polowanie na motyle - K. Mirek
46. Skup się - L. Babuta
47. Selfie - M. Witkiewicz, M. Kuydowicz
48. Bez słów - M. Sherida
n
49. Jaglany detoks M. Zaremba
50. Prawie jak gwiazda rocka - M. Quick
51. Minimalizm dla zaawansowanych - A. Mularczyk-Mayer
52. Klub filmowy Meryl Streep - M. March
53. Wiśniowy klub książki - A. Lee 
54. Stan nie! błogosławiony - M. Majcher

Ach! Mam postanowienie, nie noworoczne, ale jednak. Od 31 listopada, kiedy to kupiłam ostatnią moją książkę w wersji papierowej założyłam, że przez rok nie kupię tradycyjnej książki (z ebooków nie rezygnuję, a prezenty się nie liczą! :D) ciekawe czy mi się uda...życzcie mi powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz