niedziela, 13 marca 2016

Oczyszczanie przestrzeni i konkurs

Przestałam pisać, bo nie mam na to siły, ani ochoty. A przecież pisanie powinno być przyjemnością, prawda? Zatem nie piszę. Czytam też mniej, ale czytam. W każdym razie dziś nie o pisaniu, nie o czytaniu, a o dzieleniu się. 
Może niektórzy pamiętają, że pojawił się na początku roku na blogu wpis dotyczący mojego kiełkującego minimalizmu - o tu: http://zapiskifiszki.blogspot.com/2016/01/minimalizm-czas-start.html . 
Dlatego dziś, bo mam dzień totalnej klęski, doła i w ogóle beznadziejny, postanowiłam poprawić sobie humor i podzielić się tym co posiadam z czytelnikami mojego bloga. 


Zabawa polega na tym, że wybieracie jedną z 3 książek widocznych na zdjęciu (format kieszonkowy), zostawiacie komentarz na blogu, z uzasadnieniem dlaczego powinnam wybrać własnie Ciebie. Do książki dostaniecie ode mnie filiżankę ze spodkiem i herbatę rozwijającą się. Zabawa trwa do piątku 18.03.2016 r. Wyniki w przyszły weekend na Facebooku - Zapiski-fiszki. 

Bawcie się dobrze :) 

15 komentarzy:

  1. Bezcennego już czytałam, Abbi Glines to kontynuacja, więc bardzo chętnie przeczytałabym Klub miłośników ginu i zupy z ostryg, poza tym herbata z filiżanką bardzo do niej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wybieram "klub miłośników...". A chciałabym ją zdobuć, gdyż jestem spragniona nowych autorów....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała abyś podarowała mi książkę "Klub miłośników ginu i zupy z ostryg", gdyż nie mam jej w swojej biblioteczce, a jestem totalnie uzależniona od kolekcjonowania książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pd bardzo dawna chcę przeczytać "Bezcenny", a jest to bardzo proste czemu, ponieważ jest to książka odpowiednia na każdą porę roku. Zacznę więc od zimy, gdy za oknem prószy śnieżek, a na termometrze temperatura spada, wtedy nalewam całą wannę gorącej wody, z dużą ilością piany, do tego dochodzą zapachowe świeczki, grzaniec w rękę, a w drugiej książkę i tak jak w wodzie zatapiam się w losy bohaterów. Jesienią, kiedy nie pada lubię chodzić do parku, aby siedząc na ławce obserwować jak wszystkie kolory tęczy na drzewach wirują i w powolnym tańcu w powietrzu opadają, wtedy wyobraźnia działa na pełnych obrotach, a każda mijająca osoba jest bohaterem mojej powieści. Wiosną gdy za oknem wszystko budzi się z zimowego snu, biorę kawę w dłoń i maszeruję na balkon i tam w jeszcze nieśmiałym śpiewie ptaków i śmiechu dzieci bawiących się na placu zabaw, czytam. Ostatnią porą roku, moją ulubioną, ale raczej każdego jest wiosna :) Kiedy za oknem słońce w pełni, pakuję swój piknikowy koszyk, pod pachę wkładam ulubiony koc w kratkę i maszeruję na pobliską łąkę, gdzie między bujną trawą rozkładam kocyk i tam jest mój świat i moje szczęście, do którego tak mało potrzeba. Delikatne promienie słońca muskają mi skórę, ptaszki śpiewają nad głową, a w głosie same uśmiechnięte myśli. Wtedy właśnie ta książka sprawi mi uśmiech na twarzy, bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam dola, wiec nie przejmuj sie, nie jestes sama:-) Jako, ze wiosna idzie i wszystko zmierza ku lepszemu, to wybieram ksiazke o najbardziej optymistycznym tytule, czyli ,, Spróbujmy jeszcze raz,,. Miłośniczka zielonej herbaty jestem od zawsze. Skoro chwilowo jakoś nie moge rozjaśnić myśli, to przynajmniej ukoję zmysły, delektując sie jej smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, herbata i książka = zestaw idealny dla herbaciarko-książkoholiczki! Poluję od dawna na Bezcennego, bo sporo osób narobiło mi na niego smaka, a wiadomo, nie ma nic gorszego, jak nabrać na coś apetytu a tego akurat pod ręką nie ma. I człowiek chodzi struty i rozdrażniony, bo chce, a nie ma. I nic nie cieszy, nie daje radości. No nie i już. Dlatego muszę mieć tę książkę. No muszę! Inaczej się uduszę :p ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chandra inaczej zwana dołem dopada wiele osób, zwłaszcza w taki dzień jak dziś, gdy za oknem szaro, mokro i bylejako... Kolekcjonuję książki i to jest główny powód mojego uczestnictwa w tym konkursie. Nie mam w swoich zasobach "Klubu miłośników..."
    Z ogromna ochotą przygarnę i tę książkę i tę przecudną filiżankę, w której każda herbatka będzie na pewno smakowała bosko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o książkę "Bezcenny". Zygmunt Miłoszewski podbił me serce umieszczając akcję "Ziarna prawdy" w Sandomierzu. Przeczytałam książkę z ciekawości, bo różne opinie słyszałam odnośnie tego, jak opisane jest moje miasto. No i przepadłam, genialnie napisany kryminał. Przeczytam wszystko jego autorstwa, co tylko wpadnie mi w ręce :)
    Zrobiłam sobie listę książek, które chciałabym przeczytać w tym roku i muszę przyznać, że wciąż coś dopisuję i chyba zabraknie mi tygodni ;) Ale czas z "Bezcennym" na pewno będzie pełen napięcia i nawet nie zauważę kiedy przewrócę ostatnią stronę :) Bardzo lubię gdy akcja podzielona jest między wydarzenia z przeszłości i współczesność. Do tego zawiła zagadka i nieoczekiwane zwroty akcji...spodoba mi się, jestem pewna :)
    Pozdrawiam!
    edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym książkę "Bezcenny", ponieważ mam "Uwikłanie" i ciekawa jestem innych powieści tego autora.
    Pozdrawiam :)
    melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie interesuje książka "Bezcenny", bo czytałam, że można w niej znaleźć co nieco z Dana Browna, którego bardzo lubię :)
    mylene17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wlasnie dzisiaj mam totalnego "doła"...zawiodlam sie na ludziach w pracy,z ktorymi spedzam 5 dni w tygodniu 8 godzin...Powinnam postapic zgodnie z maksyma "nemo me impune lacessit"- ale nie umiem...Wybieram wiec dla mojej zbolalej duszy "Sprobujmy jeszcze raz"- ja tez bede probowac jeszcze wytrzymac ten kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wlasnie dzisiaj mam totalnego "doła"...zawiodlam sie na ludziach w pracy,z ktorymi spedzam 5 dni w tygodniu 8 godzin...Powinnam postapic zgodnie z maksyma "nemo me impune lacessit"- ale nie umiem...Wybieram wiec dla mojej zbolalej duszy "Sprobujmy jeszcze raz"- ja tez bede probowac jeszcze wytrzymac ten kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym "Spróbujmy jeszcze raz", ponieważ w życiu kieruję się zasadą, że "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". Chyba nie potrafiłabym w kontekście miłości spróbować jeszcze raz, dlatego też chciałabym sprawdzić z jakim skutkiem zrobili to bohaterowie i przenieść się w ich świat - miłości, sekretów i kłamstw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybieram książkę "Zacznijmy od nowa" Abbi Glines, ponieważ mam i czytałam już kilka jej książek, a tej akurat nie i brakuje mo jej w mojej domowej biblioteczce. Bardzo lubię czytać, bo to wspaniała przygoda, pozwalająca przeżyć ciekawe przygody i wiele różnych emocji, a najbardziej właśnie lubię czytać książki z literatury kobiecej i o miłości. Kocham też kubeczki i filiżaneczki oraz popijać z nich różne pyszne haerbatki przy pasjonującym czytaniu książek, więc ten wyjątkowy prezent ze zdjęcia jest w sam raz dla mnie i moim marzeniem. A wraz z nadchodzącym przesileniem wiosennym i mój humor jest nie najlepszy, mam doła i wszystko jakoś mnie przytłacza, więc szukam sposobu, który pocieszy książkoholika :).
    beatakandzia@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń