niedziela, 14 czerwca 2015

Jestem MAMĄ - czytam książki!

Namnożyło się ostatnio w internetach różnych akcji. A to zachęcanie do biegania, a to cała polska uczy się angielskiego, wszyscy się zdrowo odżywiają, nie mówiąc już o tym, że każdy powinien być pozytywnie nastawiony i pełen energii. Akcja, akcję goni. 
Otóż idąc za ciosem postanowiłam co następuje. Organizuję swoją akcję! 

Jestem MAMĄ - czytam książki!




Utworzyłam wydarzenie na Facebooku, klik -> Jestem MAMĄ - czytam książki! przyłącz się. Naszym zadaniem jest wypromować czytanie, jako formę relaksu dla wszystkich MAM. Namawiamy naszych mężów, partnerów, ojców dzieci, żeby w każdy weekend zajęli się dzieckiem/dziećmi choć przez godzinę (jest to czas minimalny, staramy się maksymalnie go wydłużać i przenosić na dni powszednie).
Godzinę tą wykorzystujemy na czytanie. Nie moje drogie, nie sprzątamy, nie pierzemy, nie gotujemy, nawet nie czytamy dzieciom! CZYTAMY sobie! Z kawą i ciasteczkiem, owocem czy co kto lubi. 
Spokój, książka i my. 

Tym sposobem realizujemy kilka celów:
- angażujemy płeć męską do ojcostwa, lub intensyfikujemy to zaangażowanie
- uczymy dzieci i męża/partnera, że MAMA też ma czas dla siebie
- odpoczywamy
- ukulturalniamy się literacko
- bierzemy głęboki oddech i częściej się uśmiechamy (po seansie książkowym).

Na zachętę do wzięcia udziału w akcji mam dla Was nagrody:
> "Za żadne skarby" Very Falski
> zakładki decoupage z wybranym motywem
> podkładki pod kubek decoupage z wybranym motywem
> ręcznie malowaną torbę bawełnianą z hasłem Jestem MAMĄ - czytam książki!
> plus ewentualne niespodzianki, które być może pojawią się w trakcie trwania akcji.

Regulamin:
1. Klikamy lubię to na stronie Zapiski-fiszki na Facebooku
2. Klikamy wezmę udział w wydarzeniu Jestem MAMĄ - czytam książki!
3. W wydarzeniu w jednym poście! wklejamy dwa zdjęcia - pierwsze jak dziecko nas "okupuje" kiedy czytamy i drugie, kiedy już mamy czas dla siebie, czyli bez dziecka (większa ilość będzie usuwana). przykład powyżej i poniżej :)
4. Oznaczamy zdjęcia #jestemMAMĄczytamksiążki
5. Zapraszamy znajome mamy do akcji.
6. Zapraszamy tatusiów do akcji, żeby wiedzieli o co chodzi!
7. Dobrze się bawimy i czekamy na niespodziewane nagrody.
8. Akcja trwa od 14.06.2015 r. do końca wakacji tj. do 31.08.2015 r.

Zapraszam serdecznie i mam nadzieję, że efekt będzie zdumiewający!


2 komentarze:

  1. Nie jestem jeszcze mamą, ale gdy będę to na pewno będę czytać. Fajny pomysł na akcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Również jestem mamą, czytam książki, ale u siebie raczej muszę popracować nad zmniejszeniem ilości czasu na czytanie, bo ostatnio zapominam, że należałoby też robić coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń